close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חתונה מושלמת במרכז הארץ

מערכת שורשז סיוון, תשפא18/05/2021

כעת, כשסוף סוף ניתן לשמוח שוב ובגדול, אין ספק שהחתונות יהיו אפילו יותר מושקעות ומפתיעות, שלא לדבר על מרגשות במיוחד עבור מי שדחו את החתונה

תגיות:
חתונה היא ללא ספק המעמד המרגש ביותר שקשור באהבה – שני אנשים הבאים בברית הנישואין ומתחייבים האחד לשני. עולם החתונות המציא את עצמו מחדש בעקבות מגפת הקורונה, שהטילה מגוון מגבלות על החוגגים, כמו שמירה על מרחק וחגיגות קטנות במיוחד.

כעת, כשסוף סוף ניתן לשמוח שוב ובגדול, אין ספק שהחתונות יהיו אפילו יותר מושקעות ומפתיעות, שלא לדבר על מרגשות במיוחד עבור מי שדחו את החתונה וחיכו בסבלנות לרגע שהם כבר יוכלו לשמוח בחברת קרוביהם ולהתחתן.

התקופה הנוכחית עומדת בסימן תקופת ההתאוששות מהקורונה והאורחים מחכים בקוצר רוח לצאת, לחגוג ולהשתתף בחתונות קטנות כגדולות, זאת אחרי תקופה ארוכה שלא התקיימו בכלל אירועים או התקיימו במתכונת מצומצמת סטייל קורונה.

מזג האוויר נעים וזה הטיימינג המושלם לארגן אולם אירועים במרכז הארץ לחתונה. הלב הפועם של המדינה מציג מגוון יתרונות עבור החוגגים ששווים בדיקה לפני סגירת מקום.

לפניכם הכרות קצרה עם סוד הקסם של חתונה במרכז הארץ וטיפים כיצד לבחור את הלוקיישן האולטימטיבי להינשא בו ובחירת אולם אירועים במרכז:

לחגוג במקום טוב באמצע וליהנות מאווירה ייחודית
אירוע במרכז הארץ מאפשר למגיעים מכיוונים ואזורים שונים להיפגש באמצע. אולמות אירועים במרכז מקושרים לאמצעי תחבורה מגוונים כמו אוטובוסים ורכבות, כך שניתן לבחור איך להגיע לאירוע. כמו כן, ישנם חניונים גדולים ומסודרים לטוב מי שמגיעים ברכבים פרטיים וניתן לחסוך להם זמן על חיפוש חנייה בשמירת מקום ואפילו במחיר ייחודי.

נוחות ההגעה מגבירה באופן משמעותי את הסיכויים שהאורחים אכן יגיעו לחגוג אתכם כמו גם מפחיתה סיכוי לאיחורים ועיכובים.
האווירה במרכז אף היא תורמת להצלחת האירוע: אטמוספירה טרנדית של הווי העיר הגדולה, האופוריה שסביב על גורדי השחקים, קו החוף והסביבה האורבנית השוקקת ועל אף הגודל וההמולה, ניתן למצוא מקום בו האורחים ואתם תיהנו מחד, מהקשר לדופק של המדינה ומאידך, משקט ושלווה בסגנון גני אירועים אורבניים או אולמות שמשרים רוגע.

בחוץ או בפנים – אתם בוחרים
במרכז הארץ תוכלו להינשא במתחמים מעניינים שמשלבים בין חוץ לפנים ומציעים מרחב פתוח לחופה תחת כיפת השמיים לצד היכל מקורה. האופציות המגוונות מאפשרות לכם לסגנן את האירוע עם קבלת פנים וחופה בחוץ ולהמשיך את האירוע בפנים היכן שחם ונעים או ממוזג, תלוי בתקופה בשנה ובתנאי האקלים באותו היום. הזדמנות לקומבינציה זו גם מאפשרת לגוון את האירוע מבחינת עיצוב ואסתטיקה בשטח החיצוני ולאחר מכן, בחלל הפנימי מבחינת אלמנטים, תאורה, סאונד.

קולינריה מנצחת ומסיבת חתונה בלתי נשכחת
אין ספק שאפשר לסמוך על הצוותים המקצועיים של אולמות אירועים וחתונות במרכז שיכירו את כל הבשורות הגסטרונומיות המרעננות וידעו לפרגן לחיך ולהדליק את בלוטות הטעם. קונספט טבעוני, צמחוני, בשרי או חלבי גדוש מעדנים בהתאמה אישית וכן קונספט משתנה לפי בחירתכם ממלצרים במינגלינג הראשוני ועד בופה עשיר בשעת הסעודה.

כל זה בקומפוזיציה מסקרנת של מבחר טעמים וכן נוכחות של אלכוהול כולל שירותי בר אקטיבי. כמובן שאפשר לארגן מראש עם צוות המקום אילו מאכלים יוגשו ומה בעניין המשקאות וליצור הרפתקה קולינארית טובה לחתונה.

בחרו מקום שמציע לכם גם רחבת ריקודים גדולה ופתוחה ומערכת סאונד מתקדמת על מנת שהחוגגים ייהנו ממוסיקה באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. כמו גם גמישות בנושא של סידור השולחנות והתאמה לחתונה גדולה או חתונה בינונית וקטנה מבלי שתיווצר תחושה של ריקנות אלא להפך – של חמימות ואינטימיות.

מומלץ להגיע מבעוד מועד על מנת להרגיש מקרוב את האנרגיות של המקום ולחזות בחתונה לדוגמא על מנת להתחיל לדמיין כיצד תראה החתונה שלכם במקום...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה